-
Zaloguj się
Zaloguj się
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się -
0
Konstrukcja ramy pośredniej wykonana jest ze stali o podwyższonej wytrzymałości, spawana, a następnie ocynkowana lub lakierowana. Konstrukcja skrzyni wywrotu wykonana jest również ze stali o podwyższonej wytrzymałości, a następnie lakierowana wielowarstwowo. Wykończeniem ramy jest podłoga z blachy: spawana, piaskowana i lakierowana wielowarstwowo.
Skrzynię wywrotu tworzą burty aluminiowe (H:400 mm), anodowane z zamknięciami kasetonowymi. Burty otwierane są w osi dolnej, natomiast burta tylna otwierana jest w osi dolnej i górnej oraz samoczynnie otwierana podczas wywrotu. Burty przedzielane są słupkiem wypinanym. System wywrotu napędzany jest hydraulicznie poprzez elektryczny napęd pompy POWERPACK lub PTO. Zabudowa posiada siłownik wywrotu o wzmocnionym udźwigu z możliwością wywrotu trójstronnego. Całość sterowna jest z kabiny kierowcy. Elementy wykończenia nadwozia to:
-osłona kabiny z siatki stalowej ocynkowanej,
-nadkola z tworzywa sztucznego z fartuchami przeciwbłotnymi,
-listwy przeciwnajazdowe aluminiowe,
-światła obrysowe i odblaskowe podświetlane elektrycznie zgodnie z Prawem o ruchu drogowym.
Opcje dodatkowe:
-plandeka przykrywająca ładunek zwijana na rurę nad przednią burtą,
-uchwyty do mocowania ładunku,
-burty boczne otwierane w osi góra-dół,
-zamiast burt oferowanych w standardzie możemy zaproponować wyższe burty składane z profili aluminiowych lub stalowe trapezowe H:500 mm, piaskowane i lakierowane -wielowarstwowo z zamknięciami ryglowymi,
-zbiornik na wodę,
-dźwig hydrauliczny,
-skrzynka narzędziowa.