-
Zaloguj się
Zaloguj się
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się -
0
Ramy pośrednie nadwozi wykonane są zgodnie z życzeniem klienta: z profili stalowych najwyższej jakości, spawanych, a następnie ocynkowanych ogniowo (dających maksymalną trwałość) lub z profili aluminiowych, skręcanych (zapewniających stosunkowo lżejszą podstawę nadwozia). Zwieńczeniem ramy jest podłoga ze sklejki antypoślizgowej o grubości 15 lub 18 mm.
Opis standardowego wykonania:
- skrzynie tworzą burty (o wysokości 400 mm) aluminiowe, anodowane z zamknięciami pionowymi,
- słupek środkowy stosowany w zależności od długości zabudowy,
- w celu zabezpieczenia ładunku w obrzeżu zamontowywane są co 800 mm uchwyty do mocowania ładunku,
- montowane są światła obrysowe i odblaskowe,
- montowane są listwy przeciwnajazdowe aluminiowe,
- montowane są nadkola z tworzywa sztucznego z fartuchami przeciwbłotnymi,
- montowany jest stopnień wejściowy na tylnej burcie,